24 mars 2015

Rubriker är överskattade

Tisdagen lider mot sitt slut. Jag sitter här i soffan med ett par trötta ben efter spinningpasset jag var på tidigare. Hade redan lite träningsvärk sen gårdagens trx så lär väl inte kunna gå alls imorgon. 

Hugo är fortfarande hostig så han har varit hemma idag med. Jag hade möte inbokat så svärmor var snäll å kom hit och passade honom medan jag var iväg på det. Leah var med mormor på hennes jobb. Det hade vi bestämt innan och då går det ju inte att ändra på☺

Efter mötet blev det lunch på gamla pizzeria torget i Boxholm med Emelie. Åt deras goda kycklingsallad. De har även världena bästa pizza och kebabsås!

Även Elin tittade förbi innan vi åkte hemåt igen.

Varit seg idag. Massa tankar som snurrar i huvudet, beslut som ska tas. Men jag har bestämt mig och imorgon smäller det. Håll tummarna!

Nu ska jag ägna mig åt top gear☺ se om jag orkar vara vaken tills Pontus kommer hem från fotbollsträningen. Jag tvivlar...😴

//Sofie

Inga kommentarer: