10 mars 2015

Nya skor och ny frisyr

Jobbat en kort dag idag med. Skönt att sluta tidigt med tråkigt då det inte blir så många timmars betald jobb men men. Jag har dessutom gjort av med mer pengar än vad jag tjänat idag.

Köpt nya skor till barnen. De har gått i sina vinterskor men nu när det har blivit vår har det blivit lite väl varmt för dem. Skorna de hade i höstas är alldeles för små, såklart. Sparar alltid på skor de haft och hoppas de ska kunna passa för nästa säsong med men hittills har det aldrig hänt. Alltid att skorna är en storlek för små så de behöver nya.

Hittade ett par jättefina till Hugo och han blev så glad för dem☺ ja Leahs skor var också fina och hon blev också glad men Hugo blev sådär superglad och han tackade för skorna flera gånger och gav mig till och med en kram. Det värmer i mammahjärtat😍

Sen blev det ett besök hos frisören för Hugos del. Leah ska få gå imorgon. Så dumt för Hugo kan få drop in tid men till Leah måste jag beställa. Omständigt men men. Den frissan är både billig, duktig och barnen får en klubba efteråt. Mycket viktigt med en 🍭efter man besökt frissan😊

Nu laddar jag för ett body attack pass. Aldrig varit på det innan så det ska bli spännande! Skulle gått på s'habam men det blev inställt så provar på det här istället. Alltid kul med något nytt! Hoppas jag☺

//Sofie

Inga kommentarer: