27 mars 2015

Tröttmössan på

Pustar ut i soffan efter att ha kommit hem från kvällens jobbpass. Pontus har lagat god mat som vi snart ska hugga in på framför fotbollen på tv:n.

Igår var jag ledig och det var sååå skönt! Spenderade dagen med att städa huset och avslutade med ett pass boxning. Idag var vi (jag å Leah) också lediga på dan så då följde vi med mamma en sväng. Hon skulle ta med Lasse till hundfrisören och under tiden han blev fin i pälsen åkte vi och roade oss på olika loppisar. Hittade en perfekt matta att ha i trappan här hemma! Trodde jag...kommer hem och den är för kort! Så typiskt!

Jaja får leta vidare. Men om det är någon som vill ha en jättelång matta kan ju höra av sig. Jag har tyvärr ingen plats för den nu när den var för kort för vår trappa...

Nu ska det ätas potatisgratäng och oxfilé och drickas vin framför fotbollen. Kan behövas laddas ordentligt nu så jag orkar med att jobba imorgon med.

//Sofie
En bild på fina Leah från häromdagen får pigga upp det här inlägget:-) 

Inga kommentarer: