28 mars 2015

Skitmatch

Sitter å kollar på LHC-Skellefteå men jag har gett upp hoppet där av bloggar jag samtidigt. 5-2 till lappfolket...suck. Bara å bryta ihop igen komma igen i nästa match!

Jag gick upp tidigt idag för att jobba denna lördag. Men så lätt det går att komma upp på morgonen när det är ljust ute! Hundra gånger lättare än på mörka vintern. Och inatt ställs klockan om till sommartid 

Efter jobbet blev det gymmet en timme innan jag åkte hem till lilla familjen. Jag och barnen har roat oss ute med att cykla och spela killerboll. Det senaste att köra i skolan tror jag. Hugo vill alltid spela killerboll och gärna kasta lite så där extra hårt på sin syster så hon blir ledsen. Syskonkärlek ❤

Nu är det slutminuten kvar av matchen. Inte ett dugg spännande men ska ägna mig åt den nu.

//Sofie
På gymmet innan träningen. Såg tröttare ut efteråt. Får ta en efterbild nästa gång. För att variera lite:-) 

Inga kommentarer: