03 mars 2015

En kopp te och en rosa munk

Leah och jag tar oss en förmiddagsfika. Hör ju inte till vanligheterna i det här huset men när vi var och handlade förut blev ju Leah såå fikasugen precis när hon gick förbi stället med de rosa munkarna. Konstigt😉

Lediga idag med så vi har en dag hemma och grejar. Tvättar, har storhandlat och så fort jag druckit upp teet så ska huset dammsugas. 

Lunch måste också fixas så småningom. När Hugo kommer hem så ska vi åka en sväng hem till mamma och pappa. Leah som så gärna vill åka dit och leka så då gör vi det☺

Pontus kommer dit med efter han slutat jobbet för då ska barnen få prova sina nya skidor (det finns en slinga med konstsnö att åka på där).

Jag hinner nog tyvärr inte prova mina skidor då jag är inbokad på ett annat träningspass ikväll. Får ta det en annan dag. Igår kväll/natt har det ju kommit snö (jag som skrev att nu är våren här. Klart snön kommer tillbaka. Så trög jag är! Mitt fel...sorry!) så har varit ute å skottat idag. Men nu är det plusgrader ute igen så förhoppningsvis försvinner snön *håller tummarna*😁

//Sofie

Inga kommentarer: