01 mars 2015

Hemma en stund

Kom just hem från jobbet. Ska ladda batterierna en stund innan det är dags att åka tillbaka dit igen. Känner mig faktiskt piggare i kroppen idag än igår kväll, så skönt! Ska bara ta det lugnt nu när jag kan (jag är ju själv hemma menar jag). Ligga i soffan och kolla på femmilen låter som en bra plan:-) 

Följer även Pontus via datorn som är ute och åker öppet spår. Mycket skidor idag! 

Sen ikväll efter jag slutat ska jag åka ut till barnen hos svärmor. Då jag slutar sent så ska jag sova där hos dem så får jag köra Hugo till skolan imorgon därifrån. Lite pusslande blir det ibland men det brukar ju lösa sig. 

Nu börjar vinterstudion och snart även femmilen. Nu håller vi tummarna för Johan Olsson! Ja och Anders Södergren! Ja för Sverige! Och såklart Pontus och alla andra tappra kämpar som åker Öppet spår idag!:-) 


//Sofie 


Inga kommentarer: