31 mars 2015

A Busy Day

Den här dagen har gått i ett verkligen gått i ett! Upp tidigt och skickade iväg ena barnet med skolbussen och den andra gjordes i ordning för dagis. Sen var jag på ett möte om jobb som kändes bra. Åkte hem och käkade lunch och grejade med lite ansökningspapapper till en utbildning, skickade iväg ansökan om ett annat jobb...

Hade en tanke och åka å träna innan jag började jobba men jag har gjort mig illa i foten (vet inte vad jag gjort!) så har mest haltat omkring idag så struntade i träning. Det gör skitont när jag stödjer och går på foten men ska avvakta och se hur det känns imorgon. Blir det inte bättre ska jag ringa vårdcentralen nu innan den långa påskhelgen kommer. Annars är det ju som gjort att foten ska bli sämre bara för att det är helg och alla sjukvård i den här staden har stängt.

Men men hoppas foten är som vanligt igen imorgon. Är rätt trött efter jobbkvällen så ska snart krypa till sängs. Imorgon är det upp tidigt igen då jobb väntas men även skönsång då Pontus fyller år då🎁🎂🎈

//Sofie 

Inga kommentarer: