04 november 2015

En ny klänning

Var på stan och gick en sväng på förmiddagen idag. Så skönt! Längesen jag bara gick och kikade i butiker och köpte saker till mig som jag behövde. BHgarderoben blev bland annat uppdaterad. Det var på tiden då jag avskyr att handla BH:ar så drar jag mig in i det sista för att göra det. De hade bra erbjudande på alla BH:ar på KappAhl så jag köpte på mig tre stycken. Köpte även strumpbyxor som jag var i stort behov av då alla nästan gått sönder av de jag har.

Sprang även på denna fin fina klänning som jag bara inte kunde motstå! På rea var den med så unnade mig att köpa den. Har ju skickat efter en på nätet med men som ni vet så kan man omöjligt ha för många klänningar☺

Har även storstädat huset idag och kört ett pass på gymmet. Nu sitter jag och har rast på jobbet. Kör ett kvällspass ikväll igen men imorgon väntar ett dagpass och då med bästa Emelie så det ska bli kul☺

Dags å samla krafterna igen för att sätta igång och jobba. Hej och hå!

//Sofie