06 november 2015

Godmorgon Fredag!

Långledig helg väntar så det känns helt okej. Startade dagen med spinningpass. Svettigt värre och benen darrade som asplöv när jag klev av cykeln men skönt var det!

Leah och jag har annars haft en väldigt lugn morgon. Hon har kollat på TV och jag har halvsovit en stund. Ska hoppa i kläderna och snygga till mig lite för vi måste in till stan en sväng. Blev lite fel när jag skulle klickade hem den där klänningen. Skickade först efter en i storlek small men fick för mig att jag direkt efter läste att small var som en storlek 34 (vilket inte passar mig) så fick panik och beställde en annan i storlek medium.

Såklart kunde in Boozt.com ta tillbaka den första beställningen så jag fick hem båda klänningarna. Men tur var ju det för medium visade sig vara för stor och small satt jättebra så jag kommer behålla den istället och skickade tillbaka den andra. Vet inte vad det där var för storlekar riktigt men glad att en av klänningarna passade så bra!

Ska ta en bild på klänningen sen så får ni se. Helt underbar!

Men nu kanske jag ska göra lite av det jag ska göra här hemma istället för att sitta här. På återseende!

//Sofie 

Inga kommentarer: