12 november 2015

Köttbullar och makaroner

Det blir dagens lunch det. Trodde vi skulle ha rester kvar från gårdagen men det hade vi visst inte och dåligt med tid har jag med så letade fram nåt som går snabbt och enkelt att laga till. Men makaroner och köttbullar kan vara riktigt gott det med:-)

Det tokregnade här i morse men nu verkar vädret vänt och solen tittar till och med fram. Jag har varit och kört ett arm och axelpass på gymmet och ska alldeles straxt åka iväg mot jobbet. Bara slänga i mig min goa lunch först.

Vi har utbildning först och sen går jag på mitt jobbpass så en hel dag och kväll på jobbet. Men imorgon är jag ledig! Ska bli skönt. Börjar inte förrän 12 på lördag heller så slipper gå upp i ottan då med. Se så positiv jag är i mitt tänkande nu:-)

Nu ska jag käka innan jag måste dra.

Hej hopp!

//Sofie 

Inga kommentarer: