14 november 2015

Sjukstuga...

Det vände inte till det bättre utan det blev till det värre över natten med mitt halsonda. Fick sån beslutsångest om jag skulle åka och jobba ändå eller inte men kom fram till att det bara är dumt att åka dålig och bli sämre. Bättre å vara hemma och bli helt okej istället. Tur var väl det för jag har inte alls känt mig bra idag. Det halsonda har blivit bättre men varit så sjukt seg och trött. Sovit i soffan till och från hela dagen. Tecken på att nåt inte är som det ska.

Barnen och Pontus är och firar Linus på hans 4 årsdag uppe i Stockholm så jag har varit själv här hemma hela dagen. Vilket faktiskt inte är så dumt när man inte mår bra.

Så min dag har inte innehållit så mycket annat än vilande på soffan. Hoppas att jag kan vakna upp imorgon och känns mig som vanligt igen.

Livar upp inlägget med en bild på Leah och Hugo dr de stylat Poker med kaninöronen som Leah köpte på Liseberg. Så fina så, allihopa:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: