15 november 2015

Oförändrat

Jag har fortfarande sjukstuga här hemma. Så otroligt segt! Hade hoppats jag skulle kunna jobba imorgon men som det känns ikväll blir det inte så.

Vet inte vad jag ska skriva om här riktigt för min dag har inte varit så rolig. Hade besök av Krille med barnen en sväng då han skulle hjälpa Pontus med en grej. Var helt slut när de åkte så sov i ett par timmar. Pillade i min en värktablett och fick då lite energi men så fort den slutade värka var det tillbaka på noll igen. Så struntar i att knapra tabletter och hoppas jag ska blir frisk snart. Jobbigt när man lurar sig själv och tror man orkar mer än vad man egentligen inte gör...

Vad ska jag liva upp detta inlägg med då? Letade på datorn och hittade denna från när vi gifte oss *hjärta* 
//Sofie 

Inga kommentarer: