06 november 2015

Middag med fina vänner

Är nu redo för att dra iväg och träffa gamla kollegor en sväng. Ska bli så himla kul!

Barnen är och håller morfar sällskap ikväll (mormor jobbar) då Pontus är iväg på roligheter med sina jobbarkompisar ikväll med.

Var förbi och lämnade av barnen hos Elin först då pappa inte slutat jobba. Passade även på att hämta en tv jag köpt via facebookloppisen. Vi ska ha den i sovrummet är tanken. Har funderat på att skaffa en liten tv dit länge och nu hittade jag en som kommer bli perfekt☺

Det är ofta som tv:n här nere är ockuperad av våra barn eller att det är nåt program som jag vill se men går sent å jag är för trött för att orka sitta uppe då kan det vara skönt att ha en liten tv i sovrummet.  

Ska ta och besöka toaletten innan min skjuts kommer och plockar upp mig om en stund!

//Sofie


Inga kommentarer: