25 november 2015

Onsdagen den 25 november 2015

Den här dagen hoppas vi att Elin och Anthonys bebis tittar ut så kan blir moster någon gång. Vi håller tummarna för det:-) 

Jag sitter här annars med träningsvärk från igår. Äntligen efter att inte ha tränat något förra veckan pga att jag varit dålig så tog jag mig till gymmet och körde ett spincrosspass igår. Så himla härligt! Blev så jäkla trött och det känns idag. 

Jag har haft hosta enda sen jag blev sjuk förra fredagen och den har inte velat ge med sig. Mest har jag haft svårt att sova på nätterna för jag hostat så men kände att jag ville testa och träna nu för att se om det blev värre eller inte. Och det blev det inte! Jag har inte hostat det minsta sen jag kom hem från passet igår. Det var kanske det som behövdes för att få hostan och försvinna? Skönt är det i alla fall. 

Idag ska jag städa av här hemma för att kunna sätta upp lite adventspynt. Vet inte om jag hinner idag annars får jag sätta upp det imorgon och köra på att hinna städa av allt idag. Jobbar kväll både idag och imorgon och sen heldag på fredag så känner att jag behöver få upp alla stakar och stjärnor nu annars hinner jag inte innan söndag. 

Så mysigt när allt kommit upp. Jag som är en "myslampsmänniska" och älskar när det lyser i alla fönsterna i vanliga fall njuter extra vid den här tiden på året för då lyser det verkligen i alla fönster vart man en går. Så himla fint! 
Den här stjärnan var det jag köpte i Ullared men som var trasig. Hoppas de finns kvar så det går att byta och få en som är hel. Tycker de är så himla fina! 

//Sofie 


Inga kommentarer: