02 november 2015

Nu är jag här igen!

Så skönt med en ledig måndag efter att ha jobbat fredag, lördag å söndag.

Igår jobbade jag till 16 så när jag kom hem ville jag bara umgås med familjen som jag inte träffat nåt under hela helgen. Men övriga familjen har också haft fullt upp den här helgen. Pontus var iväg på avslutningsfest med fotbollen och barnen fick då sova över hos kusinerna där de hade haft halloweenfest i lördags. Riktigt nöjda barn som berättade om allt de gjort❤

Hugo hade även sin innebandyträning och Leah sin dans igår så vi var trötta allihopa på kvällen.

Så idag har vi en slappardag här hemma. Tog sovmorgon på morgonen. Eller ja så mycket sovmorgon är det väl egentligen inte då jag måste upp och skicka iväg Hugo till skolan men slipper ju stressa iväg till jobb, dagis å fritids på morgonen och det är skönt det☺

Var iväg en sväng på förmiddagen och gjorde några ärenden på stan jag och Leah och nu väntar vi på att lunchen ska bli klar i ugnen. Fläskpannkaka blir det. Det är bara Leah och jag som tycker om det här i huset så det blir rätt ofta att vi passar på och äter det när herrarna Gustavsson inte är hemma☺

//Sofie


Inga kommentarer: