08 november 2015

Julkort- ute i god tid

Jag såg idag att jag hade fått ett mail från ett företag där jag brukar beställa bilder från. De hade ett erbjudande på 50-70 % rabatt om man beställde julkort från dem den här helgen. Snåle smålänningen dök upp inom mig och sen var vi igång!

Barnen har aldrig varit så samarbetsvilliga med att ta kort som de var nu. De tyckte det var heltokigt att jag ville knäppa julkort på dem i början av november men vad tusan:-)

Det gick så bra så och en timme senare var bilderna beställda! Ibland går det undan.

Bjuder på en bild som vi skickade som julkort Leahs första år. Alltså från 2010. Tänk vad åren går fort!

Jag älskar julkort. Tycker det är så mysigt att få och roligt att skicka. Det är en favorit tradition kring julen för mig. Fast så här tidigt har ju nog aldrig varit ute innan haha. Men kommer det ett bra erbjudande så kan det bli så:-)



//Sofie 

Inga kommentarer: