30 oktober 2017

God natt världen!

Ska alldeles straxt gå och lägga mig. Fy, jag känner mig inte alls bra. När jag vaknade i morse så kände jag mig alldeles för pigg för att stanna hemma så åkte till jobbet. Men det dröjde inte länge innan tycket i bihålorna kom och allt med det. Jag höll ut hela dagen men när jag kom hem hoppade jag in och tog en varmdusch (för att tina kroppen från den djävulska kyla som varit idag. Soligt och klart men med iskalla vindar och endast 2-3 plusgrader) och sen tog jag på mig myskläderna. Hamnade i soffan och där låg jag tills Pontus sa att middagen var färdig.

Jag kan inte ha det så här längre. Ringde till öra/näsa/halsmottagningen och de ska ringa upp mig imorgon. De säger ju att de inte kan göra så mycket mer men något måste ju finnas! Alternativet är ju att jag får bli sjukskriven och vara hemma så jag verkligen får bort all skit ur min kropp en gång för alla. Jaja, se vad de säger imorgon.

Nu ska jag krypa ner under täcket och soooova! Imorgon blir det en dag hemma.

//Sofie 

Inga kommentarer: