25 oktober 2017

Tennisonsdag

Vilken grå och regnig dag! Önskar att vädret inte påverkade mig något, men det gör det. Hela den här dagen har det regnat och varit grått. Ett barn på förskolan undrade om det var kväll när klockan var 13...

Efter jobb, hämtning av hund och sen barn så åkte vi hem. Hade för första gången på länge energi i kroppen när vi kom hem så jag drog igång och dammsög hela huset och källaren. Därefter var det dags att dra till Leahs tennisskola. Premiär för mig att hänga på och kolla. De var riktigt duktiga alla barnen. Verkar vara väldigt bra ledare med vilket jag tycker känns bra.


Har precis duschat och ska föna till håret innan soffan väntar. Är ändå rätt pigg ikväll mot vad jag varit sista tiden. Kör sista jobbdagen imorgon för den här veckan. Känns rätt bra. Sen nästa vecka så är det ju höstlov och då ska jag vara ledig några dagar med barnen vilket ska bli mysigt!

//Sofie 

Inga kommentarer: