10 mars 2008

Back in Tranås:)

Nu är vår lilla familj på plats i Tranås igen. Jag åkte ut till Obelix och Asby vid tolvtiden idag och vid fyra så kom Gunilla (svärmor) hem igen. Sen dök även Mats (svärfar) och Pontus (pojkvän haha:) upp så då åt vi lite middag tillsammans. Jag såg deras katt Sture idag, honom har jag inte sett på ett tag bara hört hur alla sagt att han blivit en knubbis. Och det hade han!! hade jag bara haft batteri kvar i min kamera hade jag tagit en bild och lagt ut, sicken tjockis han var!! haha lite Lucas klass på han:) Nu sitter jag och väntar på att Pontus ska duscha klart så att jag får gå och kissa:P Fan vad jag kissar nu mer, jag har varit på toan säkert 15 gånger idag.. haha intresseklubben antecknar tänker väl du. Men det är inget vidare att behöva stå med benen i kors varje gång man har en nysning på gång, annars kan det gå illa:) Jävla skit det kan vara ibland. Nae jag har ju faktiskt inget vettigt att skriva nu, bara tid att fördriva hihi. Så jag ska nog ta och avrunda nu. Men känenr jag mig själv rätt så är jag säkert åter imorgon!!

Ciao Ciao!!!

Inga kommentarer: