12 mars 2008

IKEA

Usch jag vill inte städa!!! men jag måste.. det ser för jävligt ut i lägenheten just nu:P men det får vänta en liten stund till haha. Igår så var Pontus och jag på mödravården på förrmiddagen, vi fick höra på hjärtljudet på bebisen jätteskojigt!! bebisen ville inte ligga still nu heller (det ville den inte på ultraljudet heller) så man hörde en massa sparkar och rörelser också, det var riktigt roligt. Nu har mer än halv tiden gått..känns lite overkligt nästan. Men nu både känner jag och ser hur magen växer mer för var dag som går.

Jag och Emme var även inne en sväng till Linköping och IKEA. Jag shoppade ett nytt skrivbord som vi kan ha datorn på, blev inte hundra nöjd med det är såå mycket bättre än det vi hade innan:P Var även en sväng inne på H&M (jag ÄLSKAR H&M). Jag hittade ett par svarta mammabyxor, känns så bra att ha några byxor som jag får på mig nu. Köpte även ett par mysbrallor och mamma leggins. Sen var jag ju en tripp förbi en skoaffär och fyndade ett par jättefina skor för endast 100 kronor:) Man kan ju bara inte gå förbi en skoaffär och än mindre om det är reaskyltar:)

Nej nu måste jag ta tag i mitt städande. Ska börja med att tömma tvättmaskinen, roligt värre... not.

1 kommentar:

Hannah sa...

Hallå, vad är detta? Jag hade förväntat mig ett telefonsamtal, eftersom du ska städa ;)