10 mars 2008

Rubrik?

Herregud!! Jag vaknade och fick ge Poker mat idag, han väckte inte mig!!!! fatta hur trött min älsklings vovve måste vara. Vi var ute hos svärföräldrarna igår och gick på låång promenad i skogen i en massa timmar:P haha Både matte och hund blev trötta av det, okej Poker dampade sig med Äzca en hel del också men en då:P

Såg på sportspegeln igår att vårt kära LHC ska möta (usch jag vill knappt skriva ut ordet:P) Djurgården i kvarten..naturligtvis tror man ju på LHC, men de har ju haft några förluster med stor målskillnad mot detta lag under säsongen tidigare. Men LHC är förmodligen det lag som har orken, viljan, stödet, glädjen och en jävla bra laganda för att gå vidare:) Jag älskar mitt LHC och följer dem helhjärtat, men jag tycker att andra bloggar och skriver bättre om LHC än jag. Kolla in Hannahs (http://www.hannahpanna.blogspot.com/) blogg, hon skriver ofta om det viktiga som sker och händer kring LHC. Och ni kan nästan räkna med att hennes åsikter stämmer bra överens med mina, så går det när man umgåtts för mycket haha:)

Nu måste jag göra mig klar, Poker och jag ska ut till Asby och vara hundvakter åt Obelix:)

1 kommentar:

Hannah sa...

Jag vet i alla fall en sak du håller med om: Magnus Johansson kom hem!! :P