28 mars 2008

Kaninmat

Sitter framför datorn och käkar morot:) Känner mig såå nyttig och duktig haha
Usch idag har jag haft en riktig tröttar dag..gick upp tidigt men somnade direkt efter jag varit ute på min hundpromenad..inte lätt att vara gravid, hormonerna gör lite som de vill:) Igår så fick jag halsbränna för första gången i mitt liv och det var ingen rolig upplevelse, och det lär ju säkert inte vara sista gången som jag får det heller..

Hannah var här en sväng igår och vi bakade två sorters kakor, mumsiga värre blev dem..eller nästan iallafall haha vi lyckades rätt bra med syltrutorna, de såg ut precis som på bilden i receptboken när de var färdiga och det är inte dåligt:) Värre var det med kolakakorna, de såg INTE ut som i receptet men de blev goda iaf och det var ju tur det:) Ska åka en sväng till Emme senare och hälsa på henne.. men innan dess måste jag diska lite:P

CiaoCiao!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Vi är ju riktigt bra på att baka kakor :) Vad ska vi ge oss på nästa gång, bullar? ;)