06 mars 2008

Liten shoppingrunda

Idag så har min kära mamma varit och hälsat på en sväng. Hon och Lucas kom på besök imorse så då gick vi en runda med vovvarna i skogen. Därefter gick vi på stan här i Tranås lite, hittade ett par jättefina ramar som jag ska sätta in kort i. Billigt och bra på fyndlagret:) Här har man inte råd att spendera för mycket haha. Men jag handlade faktiskt en klänning/tunika också, en som jag kan ha när magen växer men även sitter bra på en snygg slank kropp efter graviditeten. Den kostade bara 140 kronor så det tyckte jag att jag kunde få unna mig. Modet är ju perfekt just nu, det finns ju massor av klänningar och tröjor som egentligen är "mammakläder":) Pösiga med gott om plats för magen. Mamma bjöd även mig och Pontus på lunch på en Kinarestaurang, smaskigt värre.

Nu ska jag börja med att sätta in korten i ramarna, kanske lägger ut bilder på mina shoppingfynd i kväll:P

Inga kommentarer: