26 mars 2008

Listan

Då var det redan Onsdag..veckorna går fort när det är helgdagar med:P Idag har jag fortfarande en del att göra från den lista som jag skrev igår, nej jag blev inte klar.
- Städade jag lägenheten? nej..
- Bakade jag kakor? ja, men bara en sort då sockret tog slut..så det måste jag fortsätta med idag
- Gick jag en låång promenad? nja, inte en sådan låång promenad som jag tänkt men det blev ändå en bra sväng:P
- Köpte jag galgar? japp, och det var det som tog upp min tid. Efter att ha inhandlat galgar i flera omgångar (de ville ju aldrig räcka till) så började jag stöka omkring inne i mitt dressing room och det är fortfarande inte klart....
- Vattnade jag blommorna? JA!!! det gjorde jag!!
- Ringde Hannis? nepp ska göra det nu...:)
- Åt jag upp kakorna? NEJ!! men Pontus var på god väg..

Saker som jag faktiskt gjorde som jag inte skrivit med:
- Lagade mat, Kyckling med matvete och sallad muma!!
- Var på banken och satte in pengar, tog typ en halvtimme att sitta i den där jävla kön..
- Hämtade Pontus på jobbet, snäll jag är:)
- Gräddade våfflor, det var ju våffeldagen igår påpekade Krille och kom över på liten fika.

Nu ska jag ta och klä på mig så jag kan gå på promenad med vovven och ringa Hannis:)

CiaoCiao!!!!

Inga kommentarer: