04 mars 2008

H&M in my heart:)

I LOVE H&M!! det skulle jag vilja ha upp tryckt på en t-shirt:) haha jag menar finns det någon bättre klädkedja? Sen kanske de inte alltid har det man letar efter, men nästan alltid..:D Idag fick jag hem H&M katalogen med posten. Älskar att sitta och bläddra i den. Tyvärr så är man pank och gravid tjock så man känner ingen större shoppinglust. (eller det kanske jag hade gjort om jag haft pengar på kontot:P) Sen tycker jag det är lite tråkigt att handla kläder nu som jag ändå inte kommer komma i om en månad. Kan ju inte ha något ur min gamla garderob och har inte råd att köpa något nytt..surt värre. Men efter att bebisen har tittat ut i sommar så måste jag gå tillbaka till min normala vikt. Jag har för mycket kläder för att inte gå ner i vikt. Sicka problem man har..men det är faktiskt jobbigt att bara ha två par byxor att komma i, och knappt några tröjor som passar till. Nästan alla tröjor glider upp sådär snyggt över magen, hmm not so hot haha:)

1 kommentar:

Hannah sa...

Alla älskar H&M! Men varför i helvete har inte jag fått någon katalog? Skandal, haha ;)