27 juni 2012

En Leah som inte vill somna om kvällarna

Resulterar i att det enda jag får gjort om kvällarna är att natta barnen. Den senaste veckan har jag somnat när jag legat ute i husvagnen och nattat Hugo och Leah. Eller framför allt Leah som har överenergi på kvällarna och som det tar 2 timmar för innan hon somnar.

Inte så kul att kvällen tar slut redan vid 20tiden har jag märkt. Ingenting blir ju gjort! Jag är beroende av de där få timmarna på kvällen när barnen sover och man kan pyssla lite själv här hemma. Nu kommer vi ju efter med mycket här hemma i och med att det Pontus lägger sin tid på är utbyggnaden. Typ alla de där andra måstena som ska göras här hemma.

Får försöka komma på någon bra lösning med Leah och hennes nattning. Kan ju inte ligga ute i husvagnen hos henne hela kvällarna... Men kan ju och andra sidan inte lämna henne där själv heller.

Jajja jobb idag. 9-14 får återkomma efter mitt lilla jobbpass.

//Sofie

Inga kommentarer: