12 juni 2012

Skriva något kanske?

Jag har verkligen inte tid för min lilla blogg just nu. TRÅKIGT! Tycker om att skriva här. Men när man inte har tid och när man väl hinner sitta här så blir det mest upprabbling om vad jag gjort om dagarna. Kul om man har tiden till att variera med lite andra inlägg också kan jag tycka men men en kan inte hinna med allt här i världen:)

Är proppmätt. På tal om vad jag gjort:) Har proppat i mig tjingtjong mat. Gött! Vi kan ju inte använda vårt kök nu när Pontus målar, slipar och allt vad han gör där inne. Både träning och kost blir det lite sisådär med de här dagarna. Finns inte riktigt tid till att jag ska dra iväg och träna när Pontus behöver all den tid han kan få till och bli klar. Har inte ens lyckats klämma in en gräsklippning vilket verkligen skulle behövas nu...Och maten blir ju som sagt också lite hur som nu när man inte kan använda köket ordentligt.

Men en promenad har jag faktiskt lyckats klämma in idag! Pontus la barnen undertiden så då passade jag på:)

Nu ska jag återgå till fotbollen och sen blir det sängen.

Pontus ska måla hela natten igen säger han... Så vi blir klara någon gång!!! Lat är nog det sista Pontus är. Han kör till tusen så saker blir klara. Det tar tid men så är han också den mest noggranna människa jag vet. Göra saker halvdant skulle aldrig fall honom in. På gott och ont:)

//Sofie


Inga kommentarer: