27 juni 2012

Kväll

Denna dagen den gick den också:)

Hunnit med jobb, träning och gräsklippning. Ja lite annat småplock där emellan med. Nu sitter vi och väntar på att pappa Pontus ska komma hem från roddträningen för då är det pappa Pontus tur att natta barnen. Mamma Sofie ser mycket fram mot att slippa ta nattningen för en gång skull:) Det är mysigt att natta barnen men när det tar cirkus 2 timmar plus att man själv hinner somna varje gång det är dags att natta barnen så är det rätt skönt att Pontus ska ta nattningen ikväll.

Jag ska roa mig med att vika 5 överfulla tvättkorgar med ren tvätt. Det ni:)

//Sofie


1 kommentar:

Ida sa...

Åh vad jobbigt det är när nattningen drar ut på tiden. Jag får panik när jag ser min egentid flyga iväg för varje extra minut som nattningen tar, gött för dig att kunna ta hand om vikningen ikväll istället=)

Läste nedan om mathandlingen, hehe, fick mig ett gott skratt, tack för den=)

Sov så gott!
Kram Ida