30 juni 2012

Utförsäljning

Var förbi LillaTussilagos butik som hade utförsäljning idag. Hittade massa fint! Speciellt en sak som jag köpte till Leah och hennes blivande nya rum. Åkte faktiskt tillbaka till affären för jag ångrade mig lika fort jag satte mig i bilen att jag inte köpte den. Vissa saker är ju bara så. Man får värsta ha begäret. Den måste jag bara ha! Och om man inte köper den går man och grämer sig över dig efteråt... I alla fall är jag sån:) 


Det här var det som jag bara var tvungen att köpa. Visst är den fin? En bil med husvagn som är förvaringsboxar. Kan Leah ha sina leksaker i (och inte blommor som det är på bilden:). 
Tror ordinarie pris var nästan 1800 kr jag köpte den för 700. FYND! Det gillar vi:)

Om ni har vägarna förbi Boxholm i dag eller imorgon så stanna förbi Lilla Tussilagos butik på storgatan som har utförsäljning! Idag och imorgon alltså. Tror tiderna är 12-17 för er som är intresserade:)

//Sofie 

Inga kommentarer: