18 juni 2012

Någon som tycker det är kul med regnet

Är Leah. Leah har velat leka med paraplyet som hänger i hallen hur länge som helst. Jag har förklarat massa gånger att paraply använder man när det regnar som skydd mot att bli blöt, inget man leker med.

Så häromdagen när det regnade hittade jag Leah ute i trädgården så här:


Hon gick ett varv runt huset sen fick jag tillbaka paraplyet. "Inen olig lek" sa hon och så gick hon in och fortsatte leka med legot istället haha. Så söt mammas troll<3

Det regnar då alltså även idag och har gjort alldeles förmycket hittills, vart är sommaren???

Skittrött är jag också så det blir sängen för mig snart. Jobb står åter på schemat imorgon. Roligare än så är det inte för tillfället här hos mig. Hoppas ni andra har det roligare:)

//Sofie

Inga kommentarer: