21 juni 2012

Traktorer

Pontus ringde just. Han ska ta traktorn med vagnen full av skräp och köra till tippen idag. Då kom han på att han kunde ju hämta Hugo och Leah på dagis samtidigt. I traktorn. Barnen blir nog överlyckliga. Jag tycker mer det är pinsamt att åka traktor i stan...


Barnen går sin sista dag på dagis idag innan de får sommarlov. Eller semester som Hugo säger:-) de skulle ha midsommarfirande på dagis idag med så det blir ju en fin sista dag innan sommarlovet för dem. Och så få åka traktor hem. Inte dåligt:-)


//Sofie


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

annsi sa...

Hej Sofie :)
Tänkte bara säga en sak angående bilder via mobiltelefonen, jag tror säkert att du testat allt, men jag upptäckte en sak.

Att om jag lägger in bilden före jag skriver inlägget kommer den inte med, och om jag skriver allt färdigt och sedan lägger upp bilden så fungerar det.

kram