27 juni 2012

Lika?





Har på sista tiden fått höra från flera att Leah är så lik mig och speciellt när jag var liten. Ser ju inte sånt på samma sätt som andra.

Har även tagit mig tid och lärt mig scanna in bilder på datorn. Så passande. Här kommer jag som liten! Eller om det är Leah? Leah satt nämligen bredvid mig och kikade i de gamla fotoalbumen och satt hela tiden och pekade och sa "Jag" på till alla bilderna. Försökte förklara att det är ju mamma som liten på korten och då höll hon med. Då var plötsligt bilderna på Elin och Erik när de var små Leah:)

Kul att kolla på gamla bilder. Men det märks ju skillnad. Jag knäpper typ kort dagligen på Hugo och Leah och i ett fotoalbum ryms alla bilder på mig som liten:) Det var för digitalkamerernas tid så att säga.

//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

När Leah var bebis tyckte jag hon var lik Gunilla. Nu blir hon mer lik dig :)
BebisHugo var jättelik Erik, nu vet jag inte riktigt..
Kan du inte lägga in en bild på Pontus som barn? :)