17 april 2013

Här är jag!

Lugn bara lugn jag lever å mår bra! Förstår att ni varit oroliga med en hel dag utan uppdateringar här på bloggen:) 

Jobbat idag. Skulle bara jobbat kväll men fick rycka in och jobba en stund på dan också. Pontus var iväg på möte ikväll med så Jocke var snäll och var här hemma med barnen. 

Imorgon är det ingen vanlig dag. Nej då är det tre år sen som vår fina lilla Leah kom till världen. 3 år! Mammas stora tjej! Blir så varm i hjärtat när det kommer till barnens födelsedagar. Årsdagen då de föddes. Kommer alltid vara speciella dagar. 

För tre år sen gick jag här med magen i vädret och väntade. Trodde nog inte att hon skulle komma när det var planerat men det gjorde hon. Eller jag hade 17 april som beräknat datum men hon föddes den 18:de i vecka 40+0 så man får väl säga att hon kom när hon skulle:) 

Nu ska jag fixa det sista med Leahs presenter innan sängen ropar. Upp tidigt för jobb imorgon och så vi hinner med sång och frukost på sängen för en viss ung dam:)

//Sofie


Inga kommentarer: