06 april 2013

Några timmar ledigt

Jobbar som sagt men är hemma och är ledig ett par timmar nu innan det är dags för kvällsturen. Magsjuka på jobbet också så jag bara väntar på att jag ska börja må illa. Helt otroligt om jag skulle slippa skiten...

Pontus å Leah står i köket och lagar lite mat. Senaste tiden är det nog bara Pontus som lagat mat här i huset. Han tycker ju det är roligt det gör inte jag. Jag gör det för att det är ett måste. Men det är lite jobbigt och komma i från matlagningen helt. Jag behöver hålla igång det. Kommer väl inte ens kunna koka pasta rätt som det är annars:)

Hade tänkt om jag skulle varit hurtig och tränat något nu när jag åkte hem mellan jobbpassen men nej. Jag tog en dusch (försöka få bort så mycket baciller som möjligt) och sen la jag mig å skulle läsa vilket resulterade i att jag somnade. Skönt var det i alla fall:)

//Sofie

Inga kommentarer: