22 april 2013

Måndag och Kväll

Barnen sover sen en tid tillbaka och Pontus är på vift. Lugnt och skönt här hemma med andra ord.

Har jobbat hela dagen. Efter jobbet så åkte jag och tränade styrka på gymmet. Tränade inget förra veckan. Har känt mig helt lustig i kroppen i över en veckas tid. Typ som något är pågång och bryta ut men det blir aldrig något. Trött å seg i både kropp och knopp. Men nu kände jag att något måste jag ju göra.

Ska snart gå å lägga mig. Ska bara avsluta anmälningen för mig och Sandra till tjejmilen. Datorn vill inte riktigt samarbeta med mig därav avbrottet för bloggen en stund innan jag orkar ta tag i strulet igen.

Fick i alla fall med mig Sandra och springa tjejmilen, yeah! Har i och för sig pratat om det sen vi sprang det i höstat men inte slagit slag i saken och anmält oss tidigare. Men nu så. Snart.

//Sofie

Inga kommentarer: