22 april 2013

Här sitter jag och letar redskapsbod

Den här vill jag ha: 
Finns på Baushaus för er som är intresserade av att köpa födelsedagspresent till mig.

Helt ärligt får jag panik på vårt hus. Eller kanske vår trädgård? Den (eller det?) saknar helt uthus! Förvaringsmöjligheter med andra ord. Vi har vårt lilla garage men det är allt. Vi sålde ju timmerstugan som vi tidigare hade alla våra prylar i. Prylar så som snöskyfflar, pulkor, bobbycarer, cyklar, gräsklippare, krattor, spadar, vinter/sommardäck till bilen etc. 

Nu ställer vi allt sånt i garaget fast där får det egentligen inte plats. Altanen får ofrivilligt extraknäcka som förvaringsutrymme också. När det kommer till barnens saker i alla fall. Inte så att vi har vinterdäcken liggandes bredvid när vi grillar på altanen:) 

Jag vill ha en redskapsbod där vi får plats med alla våra grejer! 

Alternativt önskar jag mig hängrännor i födelsedagspresent också. Hälsar Pontus. 

//Sofie


Inga kommentarer: