08 april 2013

Leverpastejsmörgås och proviva

Får starta min dag. Usch somnade sent (för omväxlingsskull, brukar annars däcka vid typ 22tiden på kvällarna) och Leah ville gå upp innan 07. Och hon somnade också sent igår. Tror inte Leahs ögon föll ihop förrän efter klockan slagit 21.

Jaja så är det. Bara å bita i det sura äpplet.

Idag ska Leah till BVC på 3årskontroll. 3 år! Galet. Tiden går för fort. Som ni alla redan vet:) Hugo får följa med han också. De vill helst att man ska komma utan syskon men jag lämnar inte Hugo på dagis för den lilla stunden. Burkar ju knappt ta en halvtimme de där besöken. Och ingen annan som jag lyckats få tag på som kan passa honom heller.

Det får gå ändå:)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Det känns välbehövligt. Mitt hår skriker efter att få bli tvättat:)

//Sofie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får leah gå på 3 års kontroll oxå? Leo han hade bara vid 2,5 år nu o sen inte förrän 4 år..//Emme

Zouphie sa...

Ja det ska vara kontroll både vid 2½, 3, 4 och sen 5 år står det i BVC boken...Är du säker på att Leo inte ska när han fyller 3 sen?

Anonym sa...

Ja det hade de sagt till dennis, att nästa inte var förrän 4 år. Men de kan ju sagt fel. Det kanske kommer en kallelse sen ändå;P //Emme