28 april 2013

Hipp Hurra På Min 25-årsdag!

Firar dagen med att fortsätta min jobbhelg. Hemma på lite lediga timmar nu innan jag ska åka tillbaka till jobbet. Fick god lunch när jag kom hem och nu har vi precis ätit jordgubbstårta som Pontus och barnen hade gjort.

Någon mer som är sugen så har vi en massa tårta över:)

Fick även present i morse också. Trodde inte jag skulle få någon då Pontus sagt att presenten han skickat efter inte hunnit komma. Men den hade visst lyckas komma fram i tid ändå:)

Och inte vad som helst jag fick. Jag fick denna! Hade jag aldrig kunnat tro:) Och passade gjorde den också så jag är mer än glad för min fin present jag fått. Första gången Pontus handlat kläder till mig för övrigt och det lyckades han ju bra med:)

Provade klänningen i morse och tog en snabb bild genom spegeln i  på sminkbordet. Si så där är bilden men klänningen är vacker i alla fall:)

Fina tårtan som Hugo och Leah dekorerat. Men viss hjälp av sin far gissar jag på :) 
//Sofie

Inga kommentarer: