02 april 2013

Vill-Inte-Vika-Tvätt

Ungefär det är vad jag försöker undvika här hemma. Denna tvätt det finns inget slut! Någon gång, någon gång ska jag lyckas med det omöjliga. Att ha vikt alla ren tvätt, att tvättstugan är helt tom på allt vad tvätt är och att det ekar i tvättkorgen. I alla fall i fem minuter. Det är något jag vill uppleva. Det och vinna storvinsten på triss.

Annars har jag jobbat idag. Igen. Var lite rörigt där ett tag men det gick det också. Hann med en löprunda i det fina vädret när jag kom hem. Så himla skönt väder, åh vad jag tycker om våren! Kajan var väldigt sällskapssjuk när jag kom hem så han följde med mig ut och sprang. Haha så söt. Annars är det ju hunden som brukar få följa med men det gick bra med katten också. Han hängde på.

Tvätten ropar: "Vill bli vikt!" Bäst och lyda.



Behöver förresten råd. Ska härma Micaela och köpa en likadan vårjacka som henne:) Frågan är bara om jag ska härma henne helt och ta en blå eller om jag ska satsa på en beige. Vad tycker ni?

//Sofie