24 juli 2016

Åka ring

Den här dagen gick i slowmotion till en början med. Pontus och Gunnar (som sov över här efter gårdagens bröllopsfest) var över hos grannarna och hjälpte till att röja undan från gårdagens firande.

Jag och barnen grejade först i ordning hemma men vi gick över sen med och "hjälpte till". Barnen åkte fyrhjuling och jag satt i skuggan och snackade skit med Emma☺

Efter den sena lunchen så drog vi till Asby en sväng. Badade från svärföräldrarnas båt och så fick Hugo och Leah prova att åka ring efter den lilla motorbåten. Första gången för båda två och oj vad roligt de tyckte att det var. Leah blev nästan sur för båten inte gick fortare så hon kunde åka snabbare haha.

Jag sitter nu och väntar på att Pontus ska träna klart rodd. Hugo och Leah blev hämtade av Jocke och Tina nyss. De ska få sova hos dem inatt så de får lite längre sommarlov. För mig och Pontus börjar allvaret imorgon igen. Fy vad jag inte alls känner för det...speciellt inte nu när värmen kommit. Idag har vi haft 31 grader i luften och 24 i vattnet. Se om vi kan åka och bada imorgon efter jobbet. Tror det lär behövas☺

//Sofie


Inga kommentarer: