14 juli 2016

Tjejdag i Linköping

Mamma och jag skulle åkt på loppisrunda idag men det slutade med att vi åkte till Linköping ihop med Elin, Minna och Leah☺

Ändrade planer men vi hade en väldigt trevlig dag ändå. Hann med ett loppisbesök där jag gjorde mig ett litet fynd. 

Mamma hade fått en akuttid in till tandläkaren så undertiden mamma var där så gick vi andra en sväng på stan. Fyndade en klänning till Leah för 0 kronor. Det ni! Den var nedsatt till 100 kr och sen var det visst halva reapriset på den som jag missat. Jag hade även en bonuscheck på 50 kr så det gjorde att summan hamnade på 0 kr. Aldrig varit med om tidigare så var lite roligt☺

Hämtade sen upp Hugo som varit med morbror Erik hela dagen. Han hade på sig nya kläder när jag hämtade honom så han var helnöjd.

Blev att åka och handla på Willys med då det började eka i skåpen här hemma. Åka kvällstid och handla är värdelöst då det är så utplockat bland alla varor men men. Krisar det så gör det.

Köpte med mig en rolig tidning hem. Så det blir till och läsa den nu och njuta av ett glas vitt. Är det semester så är det☺

//Sofie


Inga kommentarer: