22 juli 2016

Helt slut - bara å ladda om!

Pustar ut i sängen. Det känns att vi varit i solen hela dagen. Ja dagarna. Det tar verkligen på en även om jag njuter varje stund. Underbara sommar som äntligen kommit på allvar❤

Vi har varit på sjön precis hela dagen idag med. Vi har badat, badat och badat. Det kom dock massa andra båtar och la sig precis vid oss så vi åkte därifrån och tufflade runt på sjön. Stannade till ett par gånger och badat mitt i sjön från båten. Så underbart! Härligt att kunna hoppa från båttaket och göra en riktigt "bomben".

Vi åkte även förbi och köpte god glass innan vi tog båten hem igen. 

Där fick vi besök av den här bönan med föräldrar. Vi åt pizza, spelade fotboll och hoppade studsmatta innan de åkte. Fast Lasse fick vi ha kvar då vi ska vara hundvakter åt honom några dagar. Leah har ställt in hans säng i sitt rum så han ligger där inne nu och sover.

Det har gått i ett idag så jag ska försöka sova snart då jag känner att kroppen behöver det. Imorgon vankas bröllop och jag ska upp tidigt för att hålla Emma sällskap hos frissan. Bäst och vara utvilad så jag orkar hela dagen/kvällen☺

//Sofie


Inga kommentarer: