30 juli 2016

Mystid

Hugo är som sagt iväg på sitt håll ikväll och jag är ledig efter att ha jobbat till 16 idag. Jag, Pontus och Leah ska ha det lite mysigt tillsammans ikväll. Tror det sved lite för Leah att brorsan ska få se Zlatan men jag såg att de sänder matchen på kanal 5 så då sken hon upp och vill kolla på den ihop om att se morfar, Erik och Hugo men framförallt för att få se Zlatan:-)

Imorgon får vi gå upp och sjunga skönsång för födelsedagsbarnet och äta gófrukost innan jag måste bege mig till jobbet igen. Men sen är jag ledig 2 dagar så ska inte klaga.

Jag är svullen i mitt vänstra öga fortfarande och det gör att jag har sämre syn på det ögat. På det högra ser jag jättebra men det blir så ojämnt. Jag går och spänner mig och så får jag huvudvärk. Hoppas det går över snart. Ögonläkaren trodde det skulle ta några dagar.

Sen saknar jag att inte få träna. Usch så konstigt det känns. Men nästa tisdag har det gått tillräckligt lång tid så då hoppas tänker jag köra på gymmet igen. En annan sak jag saknar i värmen är att få bada! Just nu är det världens projekt att bara tvätta håret men snart så ska jag kunna göra det normalt igen också.

Nu ska jag ägna mig åt familjen.

Ha en bra kväll alla!

//Sofie 

Inga kommentarer: