16 juli 2016

Mitt liv som gift- Anna Mannheimer

Igår när vi var i Eksjö gick jag in i deras jättemysiga bokhandel. Hela Eksjö är en väldigt mysig stad med alla fina gamla trähus mitt i stan. Vi är där sällan även att vi bor rätt nära så det var extra kul att bara strosa runt där igår.

I alla fall så haffade jag den här boken det första jag gjorde när jag kom in och såg den i bokstället vid kassan. Alltså jag älskar Anna Mannheimer! Och Peter Apelgren!

Jag är, som jag skrev innan, inne i en riktig läsperiod just nu. Det här blev femte boken hittills under min semester. Jag sträckläste den i ett svep. Köpte boken klockan 12 och kl 18 var den utläst. Är förvånad att jag hittade tiden att nästintill kunna läsa ut den i ett svep. Eller jag låste in mig på toan. Där har ni svaret☺

I alla fall så var den riktigt bra! En rolig bok där man fick skratta. Det behövde jag efter förra boken jag läste. Då grimaserade jag illa åt allt hemskt som jag läste, nu fick jag skratta rätt ut☺

Som sagt älskar jag både Anna och Peter.  Är lite ledsen över att jag missade att se deras föreställning live. Återigen är jag ledsen att jag missat att se en föreställning. Måste verkligen bättra mig på den punkten!

Kan verkligen rekommendera boken. En rolig present att ge till nån som ska gifta sig, eller som kanske redan är gift. Eller sambo, ja eller singel. En rolig bok för alla med andra ord☺

//Sofie


Inga kommentarer: