21 april 2020

Det här är min tid

Iallafall på året:-) 

Det är så underbart fint och skönt ute just nu. Kvällspromenaden med Ebbe i skogen bjöd på både skönsång av alla fåglarna, vackra färger från alla blommorna och världens härligaste ljus från kvällssolen.


Klockan var över sju när vi traskade iväg och vi kunde följa solens nedgång bland träden.



Skulle ta en bild med hela havet av vitsippor som bakgrund. Gick sisådär.


Hittade inte bara ett hav av vitsippor utan även gullvivor! En av mina favorit blommor! Självklart var en liten bukett tvungen att få följa med hem.

Jag har även varit och spenderat en del av min tid på jobbet idag. Ja faktiskt så har den största delen av dagens tid har spenderats där. Men jag fick även ihop en timmes träning på gymmet och så en skogspromenad på det. Pontus hade dessutom lagat till köttfärslimpa till middag så den här tisdagen samlar in bra med poäng.

Nu ska jag ladda på inför morgondagens onsdag med att krypa ner i sängen och läsa en alldeles färsk serietidning!

//Sofie

Inga kommentarer: