17 april 2020

Födelsedagsförberedelser

Både gårdagen och dagen har vi grejat inför kommande morgondag! Då fyller nämligen Leah år, ja hela 10 år!

Vi ska ha litet utomhuskalas för att fira fröken imorgon. Ja även för att fira Pontus som har fyllt år och jag som ska fylla år.

Så gårdagen spenderade jag (förutom på jobbet) med att handla inför kalaset. Både mat och presenter till vår blivande 10 åring.  Hann även med att träna ett pass på gymmet.


Jag var så trött sen igår att jag somnade redan innan var åtta på kvällen.

Vaknade upp rätt så utvilad idag kan jag säga.

Körde förmiddagen på jobbet och eftermiddagen  testade jag på att jobba hemifrån en sväng. Det gick väl, men på måndag blir det kontoret igen.

Hann även med gymmet den här dagen. Sen har jag bakat och städat av här hemma.

Vi har just sett klart veckans avsnitt av Bäst i Test. En mysigt höjdpunkt på veckan i vår familj!

Nu ska jag stoppa om mina barn och sen fortsätta liiite till med födelsedagsförberedelserna. Typ slå in presenterna. Alltid det jag sitter å gör i sista stund.

//Sofie


Inga kommentarer: