27 april 2020

En regnig måndag

Det fina vädret försvann och istället kom det regn. Välbehövligt då det är torrt ute i marken, men ändå så är det ju rätt trist med regn och rusk.

Barnen och Pontus har tränat fotboll utomhus ikväll. Jag höll min träning inomhus.

Efter kvällens middag och bestyr så satte jag mig framför brasan med en vetekudde om in onda nacke.


Den är inte alls bra. Går på värktabletter för att kunna fungera någorlunda normalt. Imorgon har jag en tid hos massör för att se om hen kan hjälpa mig. Håller tummarna för det.


Hugo la sig på golvet bredvid mig framför brasan och skulle ha det lite mysigt och skönt han med. Det tyckte inte Ebbe som envist försökte ta hans filt hela tiden.


Måste visa upp dagens klänning som är reafyndet från h&m. Lite kul då en kollega kom i exakt samma klänning till jobbet idag. Sån fin grön färg! Den livade upp den här gråa och trista måndagen lite iallafall.

//Sofie 

Inga kommentarer: