19 april 2020

En riktig vårdag!

Den här dagen har varit årets första riktigt varma vårdag! Man har kunnat gå utan både jacka och långärmat och ändå inte frusit. Helt underbart väder!

Vad har jag då fyllt denna soliga söndag med?

- Tränat på gymmet
- Gått långpromenad i skogen med Ebbe
- Städad i källaren
- Städat i förrådet
- Tvättat
- Rensat bland alla barnens utegrejer
- Handlat mat
- Lagat tacos


- Kollat på Leah och Emmas teaterföreställning genom fönstret samtidigt som jag lagade tacomiddagen.

Har haft en så himla skön och härlig helg så är verkligen redo för nästa vecka! Den ska ju bjuda på ännu mer fint väder. Hur underbart låter inte det?:-) 


Måste bara visa en bild på mattan jag fick i present igår. Visst är den fin? Vi hade en annan grönmönstrad matta här innan som jag tyckte väldigt mycket om, men den har hängt med i många år och var väldigt sliten. Så nu har vi den här fina istället!


Den här apan har jag önskat mig länge och äntligen så fick jag den! Jag såg en likadan hos en som jag följer på Instagram. Tyckte den var så himla frän och sen dess har jag velat ha en sån apa jag med, och nu så har jag det:-) 

//Sofie



Inga kommentarer: