23 mars 2023

En fullbokad onsdag

Sista jobbdagen innan handen ska opereras och jag ska vara sjukskriven. Så det var en del att göra denna dag på jobbet. 


Såklart behövde jag åka efter lunch då jag hade tid på härliga kvinnokliniken för ett sånt där härligt besök. 


Tänkte läsa skvaller i väntrummet. En väldigt aktuell tidning. Det här var den senaste dem hade i tidningsstället. 


Sen for jag hem och jobbade hemifrån i ett par timmar innan nästa punkt på dagordningen stundade. Utvecklingssamtal med Hugo väntade och efter det blev det en timmes regnigpromenad innan jag hade tid på nagelsalongen.

Det blev inga fina färger den här gången tyvärr. Det blev tomt.

Fy så deppigt. Jag kan inte använda telefonen normalt längre, jag kan inte skriva på tangentbordet alls utan naglarna och framförallt är det så fult... Får börja vänja mig på nytt igen. Suger! Men vad gör man inte för att slippa domningar i händer och armar.


Efter att fått naglarna fula så åkte jag och hämtade Leah som tränat innebandy och sen åkte vi hem!


Resten av kvällen laddades det för morgondagen. 


//Sofie




Inga kommentarer: