24 oktober 2023

Drömmen om värmen

Jag kände mig så förkyld när jag gick å la mig i söndagskväll. La mig tidigt och sov som en stock hela natten lång. Vet inte när det hände senast? Det var så skönt och rena medicinen för jag kände mig pigg när jag vaknade? Kände mig både chockad över det men mest glatt överraskad.

Tänkte om jag skulle hoppat träningen men jag kände mig ju pigg igen så det fick bli ett pass som vanligt. Och det kändes bra! 


Något som inte kändes lika bra var vädret under promenaden.... Alltså jag är så trött på det här vädret! När jag satt vid datorn och jobbade började jag söka på lediga jobb i Spanien och Portugal. Hur gör man när man vill flytta dit etc. Kände mig väldigt produktiv. 


Jag tror jag skulle slippa att ständigt känna mig sjuk till och från under hela jävla vinterhalvåret om jag bodde på varmare breddgrader. Är helt övertygad om det. Kan flytta hem till Sverige igen lagom till våren och sommaren. Ja, drömma måste man ju få göra.



//Sofie 

Inga kommentarer: